Hoe meld je klachten bij overlast, rommel of ongelukken? Bij de gemeente of de politie?

Buurtbewoners kunnen zaken melden op de volgende wijze…

Klachten bij een kapotte lantaarnpaal, een losse stoeptegel of zwerfvuil? Meldingen en tips over de openbare ruimte geeft u eenvoudig aan ons door via het online meldingsformulier. Via dit formulier https://meldingen.s-hertogenbosch.nl/incident/beschrijf maakt u snel en makkelijk een melding en stuurt u een foto van de situatie mee. Meer informatie op…

https://www.s-hertogenbosch.nl/meldpunt

Lukt het niet om uw melding via het online meldingsformulier te maken? Dan kunt u uw melding ook via de BuitenBeter app https://buitenbeter.nl/ of telefonisch aan ons doorgeven. Het meldpunt is op werkdagen tot 17.00 uur bereikbaar via tel. 073)-615 55 55. Wilt u na deze tijd toch een medewerker spreken? Luister dan het bandje af en maak uw keuze.

Politie:

* Geen spoed wel politie: bel 0900- 8844 …

* Bij Spoed: bel 112 …

Schroom niet om klachten te melden. Uit reacties van buurtbewoners hoorden we begin deze maand dat bewoners rond de voetbalkooi bij de Buitenpepers nauwelijks klachten melden. De tip van de wijk boa (bijzondere opsporing ambtenaar): meld jullie klachten, zodat die bij de politie bekend raken. Dat leidt mogelijk to vaker surveillance van de politie door onze buurt.

(Dank aan wijkboa Frans van Hemert voor deze informatie).

About Post Author